.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
متناسب سازی حقوق کارمندان کلید خورد / افزایش ۳۰ درصدی حقوق این افراد
یک عضو هیات رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از افزایش ۳۰ درصدی حقوق افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی کمیته امداد و بهزیستی در اصلاحات لایحه متناسب سازی حقوق کارکنان و بازنشستگان خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، کیومرث سرمدی‌واله با اشاره به لایحه دولت در رابطه با متناسب سازی حقوق کارکنان و بازنشستگان به دنبال تذکرات نمایندگان مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: تورم ۱۰ درصدی و ۵۰ درصد به بالا با افزایش ۱۰ درصدی حقوق  نمی‌خواند که در امر افزایش حقوق کارکنان و بازنشستگان طبق یک فرمول که بندهای مختلفی دارد دولت لایحه زده و این لایحه به کمیسیون اجتماعی و کمیسیون برنامه و بودجه ارجاع شده است.

وی با بیان اینکه اصلاحاتی در این لایحه صورت گرفته است، تصریح کرد: از جمله این اصلاحات می‌توان به  افزایش ۳۰ درصدی حقوق افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی بهزیستی و کمیته امداد و افزایش حقوق جانبازان و رزمندگان معسر  و افزایش حقوق شاغلان و بازنشستگان اشاره کرد.

سرمدی‌واله بیان کرد: این اصلاحات در مجلس مطرح و بخشی از آن تصویب شده و چند بند آن باقی مانده که در جلسه هفته آینده نهایی و پس از آن به شورای نگهبان می رود که مراحل قانونی خود را طی کند./ ایسنا


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.134 seconds.